Sporthora

Ikon

Överarmar, braxor och avtändande maskiner?

Jag vill börja med att skriva att jag såg fotografier på mina underarmar i en väldigt osmickrande position och nu har jag en issue. Jag vill vidare tillägga att byxorna som nämndes i förra veckan var en KA-TA-STROF! Jag lämnar tillbaka de Soc-braxor jag kirrade, eftersom Nike-byxorna var lika illa de. Fuck träningsbrallor: jag ska gå Kalle Anka-style på gymet.

Jag vill även nämna någonting om hur otroligt omanligt jag tycker att det är med cross trainern. Jag såg en kille som tränade på en sådan idag och jag vill inte direkt påstå att jag tänder på gymsnubbar till höger och vänster, men cross training: så avtändande. I do cross training, men I don’t do cross trainers.

Vilket är din mest avtändande maskin?

Filed under: Johanna K, Träning, Träningskläder

Lämna en kommentar